Betaling
PayBack Danmark ApS modtager betaling med ViaBill, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

PayBack Danmark ApS bruger en godkendt betalings server, der kryptere alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Vælges ViaBill som betalingsmiddel så læs deres handelsbetingelser her

Levering
PayBack Danmark ApS sender ordre samme dag indgået inden kl. 12.00
Levering sker med GLS til pakkeshop med mindre andet er angivet ved bestilling.

Leveringstiden er 1-2 hverdage på varer der er på lager.
Varer der ikke er på lager, kontakt os.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

PayBack Danmark ApS dækker ikke returnerings omkostninger med mindre andet er aftalt.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

PayBack Danmark ApS
Industrivej 11
4632 Bjæverskov

NB* Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så beliver beløb refunderet på det anvendte kreditkort ved køb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returnerings omkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal ske på mail på info@pld.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købs beløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købs beløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@pld.dk